Shop Mobile More Submit  Join Login
yes, im the same person on youtube :)


dont ask why mello is there, i really dont know...

OMG NARUTO/DEATH NOTE OMG!!! well this was made because:

1) i felt guilty for not posting a video for so long
2) my friend :iconrawfy: gave me a deidara plushie keychain for christmas.
3) im SUCH a nice person :P

hmmm... so this is dedicated to everyone who sits with me at lunch AKA the anime table. oh yeah this was made from a mini comic by :iconrawfy:, who is also the most awesomely awesome person in the whole frickin world and also an AWESOME drawer even though she wont admit it :P

heres the original comic:
[link]


Death Note (c) some awesome person whos sadly not me TT_TT
Add a Comment:
 
:iconbuz25:
buz25 Featured By Owner Dec 10, 2014  Hobbyist
like a show pretty cool hey can I ask what software you use and HOW YOU DONLOADED IT
Reply
:iconmello2bad:
Mello2bad Featured By Owner Feb 23, 2014
I wish they could make another one like that I was dying of laughter
Reply
:iconjustsomeonenew:
justsomeonenew Featured By Owner Jun 19, 2013  Student General Artist
Okay, that's just plain epic XD
Reply
:iconpokemonluver17:
pokemonluver17 Featured By Owner May 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
does anybody at all feel sorry for dei-kun
Reply
:icongamergirl071001:
GamerGirl071001 Featured By Owner May 4, 2013  Hobbyist General Artist
aww L and deidara
Reply
:iconvideogamedriver:
Videogamedriver Featured By Owner Apr 26, 2013  Student Digital Artist
OMG that was funny! XD
Reply
:iconlourdesotaku:
LourdesOtaku Featured By Owner Mar 17, 2013  Student General Artist
Oh my god, the death note in hands of the akatsuki? And L eating strawberry cake, Perfect!
Reply
:iconeveningmist98:
eveningmist98 Featured By Owner Oct 26, 2012
death note! love death note... poor deidara all because of tobi
Reply
:iconhetaliaizawesome:
hetaliaizawesome Featured By Owner Sep 3, 2012  Hobbyist Traditional Artist
UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UNUN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN
Reply
:icondeidarasgirl29:
Deidarasgirl29 Featured By Owner Mar 19, 2013
lol
Reply
:icontiggerbat:
tiggerbat Featured By Owner Jun 22, 2012
konan: hey pain how do you spell your name?
pain: why?
Konan: no reason >w<
pain: okay lets see P A I N
Konan: writes it down know what
Pain I don't *dies*
Konnan: OOPS >.<
Reply
:iconlittledemon250:
LittleDemon250 Featured By Owner Jun 3, 2012  Student General Artist
i had my speakers all the way up when deidei screamed and i screamed right along with him.
Reply
:iconaskthenewsakura:
AskTheNewSakura Featured By Owner May 21, 2012  Student Artist
UNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUN



Lung test!
Reply
:iconninjasgiveyouwings:
NinjasGiveYouWings Featured By Owner Mar 2, 2012  Hobbyist General Artist
UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN UN
Reply
:iconqrapevine:
qrapevine Featured By Owner Mar 1, 2012  Student General Artist
CHOCOLATE!!! :icondemonplz:
LOL :iconlaughoutloudplz:
Reply
:iconxx------xx:
xX------Xx Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:icon322020132:
322020132 Featured By Owner Jan 28, 2012
not to be rude but the un is actually just an inhalation like a grunt or loud exhale
Reply
:iconkenchancake:
KenChanCake Featured By Owner Jan 7, 2012
Saw this forever ago after I first saw Death Note. Still love it!
Reply
:iconfanartfangirl:
Fanartfangirl Featured By Owner Dec 22, 2011  Hobbyist General Artist
awesome
Reply
:iconthechikorotwins:
TheChikoroTwins Featured By Owner Oct 12, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMG I SAW THIS ON YOUTUBE ALOTS OF STIMES
Reply
:iconsliverwarrior:
sliverWarrior Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist
This is planned weird and short.
Reply
:iconhorrorshock:
horrorshock Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist Photographer
this is really funny! Love Pein's face when he herd Deidara say "un" lol :D
Reply
:icondeidarabunny:
deidarabunny Featured By Owner Jul 24, 2011
lol mello
Reply
:iconyuki-chan-95:
yuki-chan-95 Featured By Owner May 24, 2011
XD XD XD
Reply
:iconmylugiatamer:
MyLugiaTamer Featured By Owner Apr 5, 2011  Professional Artist
CHOCOLATEEEE XD Mello
Reply
:icon123456789aira123:
123456789aira123 Featured By Owner Apr 2, 2011  Student
un un un ^::^
Reply
:iconrexkee:
RexKee Featured By Owner Mar 27, 2011
this is my favourite Naruto flash so far~ I love it~
Reply
:iconmilkpuns:
milkpuns Featured By Owner Mar 23, 2011
omg i had my volume up full and when i heard that scream at the start i seriously jumped
Reply
:iconpure-angelz:
pure-angelz Featured By Owner Mar 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
nyaww! I hope Deidara's okay xD But Konan got the Death Note :O (p.s I want cake!!! ^_^)
Reply
:iconmaggieluvspie:
MaggieLuvsPie Featured By Owner Mar 1, 2011
You are a god!
Reply
:iconmaggieluvspie:
MaggieLuvsPie Featured By Owner Mar 1, 2011
OMG! My two favorite things in the HOLE world
Deathnote <3
Akatsuki <3
Reply
:iconcrazykat33:
CRAZYKAT33 Featured By Owner Feb 5, 2011  Hobbyist General Artist
LOL!
Reply
:iconmissybang:
missybang Featured By Owner Dec 25, 2010  Hobbyist
lol
Reply
:iconkonan027:
Konan027 Featured By Owner Dec 9, 2010
very cute *-*
Reply
:iconshoudaidara:
shoudaidara Featured By Owner Nov 13, 2010
muhahaha i wonder what konan will do with the death note kukukuku
Reply
:icontobi9517:
tobi9517 Featured By Owner Nov 2, 2010
un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un un XDDDDDD
Reply
:iconxnyumix:
xnyumix Featured By Owner Sep 4, 2010  Student Digital Artist
I luved mello at the end :iconchuuplz:
Reply
:iconvampkitty572:
vampkitty572 Featured By Owner Aug 10, 2010
ROFL!!!
Reply
:icontylerhayes13775:
tylerhayes13775 Featured By Owner Aug 5, 2010
haha nice love it
Reply
:iconpassionheartdevil:
PassionHeartDevil Featured By Owner Jul 15, 2010
This is awsome!
Reply
:iconabbykaulitz:
abbykaulitz Featured By Owner Jul 1, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hahaha...
Reply
:iconpxlhime:
pxlhime Featured By Owner Jun 24, 2010   General Artist
lucky! you have an anime table. it's me and my friend and then the other dork guys that read shonen jump.(they sit at a different table.(thank god)and i'm not hating on shonen jump. it's like english manga streaming if that made sense.)i need more anime buddies in real life... anyway this is so funny. I liked it. Sorry for talking about myself instead of the flash thing.
Reply
:iconakatsuki-imaginary:
Akatsuki-Imaginary Featured By Owner Jun 17, 2010   Traditional Artist
GO KONAN!
Reply
:iconlitle-noa:
Litle-Noa Featured By Owner May 30, 2010  Student Traditional Artist
HELL YEAH XD
Reply
:iconauru24:
Auru24 Featured By Owner May 15, 2010
Oh, I see this in youtube! ^^
Is very funny! ^^
Reply
:iconsammi-kazzam:
Sammi-Kazzam Featured By Owner May 10, 2010  Student Digital Artist
LOL!!!!!!
i just love the:
L: the killings stopped...
Mello: CHOCOLAAAAAAAAAAAAAAATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i think he's like another verison of dei, but different. same with matt n sasori. XD
Reply
:iconhidankitty:
hidankitty Featured By Owner Mar 21, 2010  Hobbyist General Artist
L:...the killings stoped...
Mello: ner! >BP
Reply
:iconhiddensecrets25:
hiddensecrets25 Featured By Owner Feb 28, 2010
Haha this is sooo random ^ ^
Reply
:iconevilkookie:
evilkookie Featured By Owner Jan 30, 2010
:D omg mello and l
Reply
:icondeifangirl1996:
DeiFanGirl1996 Featured By Owner Jan 18, 2010
XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 11, 2008
Image Size
459 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,710
Favourites
625 (who?)
Comments
186
Downloads
149
×